lørdag den 9. december 2017

Vovse


I barselsgave fik vi en "vovse" af min faster. Vovsen er en sengerand til tremmesengen, som kan købes færdig eller syes efter et mønster, begge dele kan bestilles her. Den er lavet af ByCosinus, og vi er vilde med den. 


Den blev lagt i tremmesengen da den kom hjem til os, og den gør lige tremmesengen lidt mere hyggelig (og lidt mindre, når man bare er en lille Møffe).
Nu hvor Møffen er begyndt at sove på siden, putter han sig op mod vovsen. Når han vågner om morgenen, ligger han og griner i sin tremmeseng, mens han laver "bænkpres" med vovsen (så ved jeg at han ikke vil sove mere).
Vi er meget glade for vores vovse, og min plan er at den skal med over i hans næste seng, når det engang bliver aktuelt. Jeg har også anskaffet mønstret, og planlægger at sy en vovse til min veninde der er gravid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar