torsdag den 12. april 2018

Vuggestuestart

Møffen begyndte i vuggestue d. 3. april (På Kemifars 30 års fødselsdag!).
Det har foreløbig været en meget nem opstart, pædagogerne vurderer at han er HELT klar til at starte institution, han er glad og kravler rundt alle vegne (ligesom herhjemme) og sover og spiser uden bøvl (endnu i hvert fald!).

Institutionen virker rigtig god, selv når der virker travlt virker der ikke presset, men mere travlt på grund af aflevering og afhentning af børn. I morgen skal han have sin første "hele" dag, så det bliver spændende hvad han siger til det (så skal han sove to lure i stedet for en!).

Jeg kan mærke at både Møffen og jeg har gavn af at han kommer i institution, jeg har været drænet for overskud siden begyndelsen af marts da min mor døde, så jeg har haft stor glæde af et par børnefri timer om dagen til lige at mærke mig selv. Møffen smiler når jeg kommer for at hente ham, og kravler så grinende væk, rundt om hjørner og ind i andre rum. Jeg tror det er godt for ham at få nogle nye input, for jeg har sgu ikke været den store opfindsomme lege-mor de sidste uger.

Nu begynder jeg arbejde på mandag, så det bliver rigtig spændende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar